آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

کارمند کوچولوی شرکت نفت

1392/10/5 20:40
نویسنده : مامان
252 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل مامان سلام! امروز 5شنبه هست و من شیفتم و شما رو هم اوردم اداره گلم!! ما اولین نفری بودیم که امروز اومدیم تو سالن و طبیعی هست که اداره امروز خیلی خلوت تر باشه!!! تا اومدیم توی سالن گفتی :"مامان چرا کسی اداره نیست که به من بگه چقدر قشنگی، لباسات قشنگه!"

5 دقیقه بعد 

می گی :"مامان هر کی میاد اداره پول در میاره!"

من:آره  مامانی

شما:"یعنی الان من پول در میارم"

من:آخ(یعنی به ازای امروز چقدر باید بهت پول بدم!!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لاله
5 دی 92 10:36
مامان مهبد كوچولو
11 دی 92 8:52
اي جانممممم به كارمند كوچولوي بازيگوشم . ماماني حالا چقدري حقوق به اين كارمند نمونه كه صبح زود اومده توي شركت پرداخت كردي ؟؟؟؟؟ 1000 تومن پول تو جیبی که شد پول یه دنت!