آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

آوین و مدل تبلیغاتی ...

1393/10/6 13:46
نویسنده : مامان
471 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

هفته پیش که یه روز در میون تعطیلات بود رو ما دو بار رفتیم شمال و برگشتیم .... حالا فکر کن چرا !! چون از خانم کوچولوی ما دعوت شده بود که توی برنامه تبلیغاتی لباس بچه گانه سها شرکت کنه و برنامه هاشون هم توی هفته تعطیلات بود. این شد که  ما  که برای تعطیلات به شمال رفته بودبم یک بار  بخاطر پرو  و انتخاب لباس  اومدیم تهران و یه بار هم به خاطر عکس برداری !!!!

دختر شیرین زبون من اینقدر توی انتخاب لباس شیرین زبونی کردی که نگو نپرس!  آخر سر هم همه "اطواری" صدات می کردن!!! اونجا که رفتیم یکی دو نفر لباس رو تنت می کردن و یکی دو نفر هم نظر می دادن! جالب این بود که به کارشون ایراد می گرفتی و مثلا به خانم رخشافر که مالک کمپانی هست می گفتی شما دارین "اشتباه لباس رو تو تنم گره میم زنین و باید از من یاد بگیرین!!"از یه جایی به بعد هم مثل طوطی هرچی می گفت رو می گفتی . که از اونجا دیگه طوطی صذات می کردن.

 خلاصه این که عاشقت شده بودند. و جالب اینجا که بعد سه ساعت که روز اول لباس تنت کردن و دراوردن اصلا احساس خستگی و بی حوصلگی نکردی! و آخرش که خواستیم بیایم بیرون بهم گفتی مامان پس چرا هیچ کدوم رو برام نخریدی!  البته همون روز یه پالتو صورتی  شیک و چند تا دنونه شورت بهت  هدیه دادن . راستش من اصلا برات توضیح نداده بودم که داریم کجا می ریم و چرا . چون می ترسیدم به هر دلیلی کارها اونجوری که ما می خوایم هماهنگ نشه و دل کوچولوت ناراحت شه دختر نازم. اما روز عکس برداری خیلی طولانی تر بود و از ساعت 10 تا 6 عصر کارت طول کشید .هر چند که هر کاری که می گفتن رو انجام می دادی اما  بیشتر مایل بودی کار خودت رو بکنی و با اون دکور ژست های خودت رو داشته باشی... بین خودمون بمونه ژست های خودت هم خیلی خیلی جالب تر  و بهتر بود ! البته خانم کوچولوی ما استاد ژست هست و خیلی ها از خانم کوچولوی ما در ژست گرفتن  ایده می گیرن!

برای همین خودم هم چند تا عکس با ژست هات ازت گرفتم البته چون دوربین نبرده بودم وبا گوشی عکس گرفتم  عکس ها کیفیت لازم رو نداره.

غیر ازاین پروسه یه روز هم خونه آندیا جون و یه روز هم خونه آنیسا جون  رفته بودیم که خیلی بهت خوش گذشت و حسابی با دوست کوچولوهات بازی کردی و بهت خوش گذشت.آهان داشت یادم میرفت که یه روز هم با آنیسا دریا رفته بودیم و دختر نازم که عاشق نقاشی روی شن های ساحل هست کلی کیف کرد و با  آنیسا جون هم کلی توی ساحل دویدن و بازی کردن  و آش خوردن و ....

پسندها (4)

نظرات (6)

mona
7 دی 93 13:59
qorbonesh beram modeling khoshgel
مامان
پاسخ
سحر
8 دی 93 14:07
عزيزم خانم زيبا. بوس
مامان
پاسخ
عمه نیلوفر
9 دی 93 18:39
Elahi ame ghorbone fereshte kocholosh bshe. Modeling naze man.
مامان
پاسخ
لاله
11 دی 93 11:21
مامان
پاسخ
مامان مهتاب
17 دی 93 15:40
سلام آوین خوشگله خوبی عزیزم افتخار میدی با دخمل من دوست بشی ؟ اگه جوابت مثبت بود لطفا بیا پیشم و خبرم کن.منتظرم
مامان مهدیه
28 بهمن 93 8:59
الهي دورش بگردم مدل كوچولوي من . اطواري خوشگل و طوطي بلا . همشون بهت ميخوره آوين . هزار ماشالله به تو شيطونك با نمك من ! دورت بگردم كه اينقدر خانومي كه براي تبليغات رفته بودي عزيز دلم
مامان
پاسخ