آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

آوین و عکسهای تابستانی

1390/5/16 10:22
نویسنده : مامان
90 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه نشستت مامان!!!

بالاخره دیروز غروب بعد از تلاش ها و کنکاش های بسیار برای پیدا کردن یه مایو تو قد و قواره شما موفق شدم برات یکی پیدا کنم. اونم کجا؟ تو نزدیک ترین مرکز خرید به خونمون!!!! می گن یار  در کوزه و ما گرد جهان می گردیم؟ آخه وقتی تو استخر کودک زیر سه سال راه نمی دن مایو برای چی می خوای!!!اینو فروشنده ها می گفتن و البته پر بیراه هم نمی گفتن!!! ولی خبر ندارن که این از سفارشای مهد جدیدت هست برای گرفتن عکس تابستانی !!! خلاصه بازم کارمون دقیقه ۹۰ آماده شد و ... امروز که به مهد تحویلت دادم گفت که ۲ تا عکس ۱۶ *۲۱ می گیرن که هزینه اش ۳۰ تومن می شه!! تو این زمونه که دارم برات می نویسم این مقدار برای ۲ تا عکس یه کم زیاد خلاصه اگه این همه دنبال مایو نمی گشتم که حتما برای یک شنبه آماده باشه با اون سوتی که سرم کشیده بود بی خیال عکس می شدم!!! و خودم تو خونه ازت عکس می گرفتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)