آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

برای آوین عزیز

گل انار در مدرسه

1395/8/3 16:15
نویسنده : مامان
207 بازدید
اشتراک گذاری

گل انار من سلام !!!

این روزها توی مدرسه بهت حسابی خوش می گذره عشقم!  اعتماد به نفست خیلی بالا رفته , توی جمع های دوستانه برای همه شعر حافظ می خونی و دوست داری مکالمات انگلیسی که یاد گرفتی رو با همه تکرار کنی  و شعر های که به زبان فرانسه یاد گرفتی رو برای همه بخونی. داستهای قرآنی که توی کلاس و مربی قران براتون تعریف می کنه رو با آب و تاب برای همه تعریف کنی ... وای به روز هایی که استخر داری که دیگه نگو و نپرس , کلی حرف برای تعریف کردن داری . البته  اگه توی فعالیتی توی کلاستون سرآمد نباشی کاملا و به راحتی می پذیری و به من می گی "خوب مامان هر کسی توی یه کاری استعداد داره ". فکر کنم این روحیه ات به باباجون رفته وگرنه روحیات من که با این چیزها سازگار نیست ...

تا یادم نرفته اسم معلم های عزیزت رو برات می نویسم :

خانم ندا رحمانفر

خانم سحر آرسته

خانم لیلا عافیتی (زبان)

مدام ویدا(فرانسه)

موناجون (شنا)

یاسی جون  معلم قرآن

؟؟؟؟ معلم نقاشی

-------------------

غزل حافظ که این روزها بهتون یاد می دن (فاش می گویم و از گفته خود دلشادم ....)

الهی مامان قربونت بشه که مبه بیت می گی "page". مثلا می گی مامان من یک پیچ از غزل حافظ رو حفظ کردم...

------------------

مکالمه چند روز پیش:

آوین :"مامان فرشته مهربون (جایزه)را دادن به دوستم روشا"

من : چقدر خوب!!! چرا به شما ندادن؟

آوین : آخه دوستم کارش رو بهتر از من انجام داده بود, مثل خانم منتظری (رئیس من) که کارش رو بهتر از شما انجام داد و شد رئیست . هم شما کارت رو بهتر انجام ندادی و هم من .

-----------------

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)