آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

اولین کارنامه تحصیلی

1395/10/5 16:35
نویسنده : مامان
480 بازدید
اشتراک گذاری

دختر باهوش من سلام

اولین کارنامه فیزیکی  زندگیت روی سایت مدرسه ات قرار گرفت و از بس که من هول بودم که ببینم توش چه خبره ! به خودم گفتم پس اونایی که نتیجه کنکور بچه هاشون روی سایت قرار می گیره چه حس و حالی دارن!!!

خلاصه که کارنامه رویت  شد و من فوق العاده از نتیجه اش راضی بودم ... انتظاری که از گلدونه ی خودم داشتم براورده شده بود ...

با این حال یه تایم 20 دقیقه ای رو برای هر خانواده ای در نظر گرفته بودن که با مربی ها در مورد کارنامه صحبت کنن ... تایم مشاوره ما هم پنج شنبه 02/10/1395 بود ....

اگه بخوام با یک جمله تمام احساسی که بعد از شنیدن مطالب مرتبط با شما  که از معلم ها شنیدم رو برات بگم اینه که واقعا و از صمیم قلبم بهت افتخار می کنم عشق مامان.. و خوشحالترم که هم توی کارنامه و هم در جلسه حضوری علاوه بر تاکیدی که به تمرکز و  اشتیاقت برای آموختن می شه ,کلی هم از تربیت و ادبت تعریف می کنن عشق من!

و اینکه بعد از جلسه مشاوره, مدیر مجموعه خانم رمضانژاد هم من و بابا رو اختصاصا صدا کردن و کلی از ادب, آداب معاشرت و توجه به معلمین  ات تعریف کرد...

خلاصه که کلی خوشحالمون کردی مامان زیبای من !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)