آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

عمه خانم ...آبجی باجی

1396/4/8 16:05
نویسنده : مامان
210 بازدید
اشتراک گذاری

آوین : مامان میشه هر وقت خواستی نی نی بدنیا بیاری دختر باشه

من : مامانی باید آرزو کنیم که سالم باشه ,خدا خودش می دونه بهمون دختر بده یا پسر .حالا برات چه فرقی می کنه

آوین : آخه من دوست دارم خاله شم.از عمه بودن خوشم نمیاد ...شما می خواین من رو با عمه بودن زجر بدین

من : تعجب

------ روزهای دیگر

آوین : مامان چه حسی داری که خاله هستی

من: خیلی خوشحالم

آوین : من هم دوست دارم خاله شم,از عمه بودن بدم میاد

من:آوین عمه مهربون هم داریم, تو عمه مهربون باش. ببین عمه های من چقدر مهربونن! چقدر دوست دارن...

آوین :آره داریم اما من دوست دارم خاله بشم

------ روزهای دیگر

آوین : میشه یه دختر بدنیا بیاری

من : مامان من که نمی تونم بگم دختر بشه یا پسر

آوین : من دوست دارم خاله شم

من : ببین آویشن جون هم خاله نمی شه و عمه می شه

آوین : واقعا

من :آره مامان جون

آوین : پس تو دنیا فقط یه عمه مهربون وجود داره و اون هم خاله آویشن منه

من : قه قههتعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)