آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

یادگیری

1390/6/21 11:55
نویسنده : مامان
301 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان سلام!

نمی دونم بخاطر سنت هست یا بخاطر خودت که همه چیز را خیلی زود یاد می گیری و خیلی زود هم یادت می ره! دیروز بابا خواب بود و من و تو هم داشتیم با هم بازی می کردیم که یه دفعه تصمیم گرفتم تا اجزای صورت را بهت یاد بدم اول از چشم شروع کردم به این ترتیب که انگشتم را می بردم سمت چشمهام و مدام می گفتم چشم چشم !!!!بعد دستام را می بردم سمت چشم های تو و می گفتم چشم چشم ! چند دفعه که تکرار کردم بعد ازت خواستم که چشمای من را نشون بدی که انگشت ظریفت را داشتی تو چشمام می کردی !الهی که مامان فدای هوش نی نی خودش بشه! نمی دونی که چقدر خوشحال شدم که دیدم می تونی چشم هام رو نشون بدی ! هر چند که می دونم بیشتر داری تقلید می کنی و کارهات تو این سن خیلی هدفمند نیست!! دیدم اینجوری پیش بره من کور می شم گفتم یه جور دیکه یادت بدم . این دفعه تند تند چشمک می زدم و می گفتم چشم چشم و بعد که ازت خواستم این کار را بکنی چشم های خوشگلت را می بستی و باز می کردی نفس مامانی!!!

دو ساعت که از ماجرا گذشت دیگه چیزی یادت نبود مامانم!!! دوباره البته این بار با زمان خیلی کمتری برات ریویو کردم و تو هم دوباره از اون چشمک قشنگات را برای مامان زدی نازم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)