آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

می شه خودت غذا نخوری!

1390/11/15 20:23
نویسنده : مامان
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم!‌ انگاری خیلی زود داری بزرگ میشی!‌ دیگه کاملا دوست خودت غذا بخوری و حتی گاهی اوقات نی نی ات را می آری و با قاشق تو دهنش "هَم" می ریزی! نی نیات را می گذاری رو پاهات و به جای اینکه پاهات را تکون بدی تا بخوابه سرت را تکون می دی مامانم!

عاشق بازی با سایه هستی و می خوای بگی سایه می گی "آآآآآآآآآیه" و مدام با دستت و انگشتات بازی می کنی و سایه اش را می بینی و البته این بازی را با بابا خوی انجام میدی

وقتی دستم را می خونی دیگه دستم به جایی بند نیست!‌یه عادت بدی داری و گاهی اوقات بد غذا می شی و من هم در اینجور مواقع دست به دامن آقای جارو برقی می شم و بهت می گم گه اگه نخوری آقای جارو برقی می آد و سرت داد می کشه و بعد هم می گم آقای جارو برقی بیا ! (می دونم که اصلا کارم درست نیست اما خوب باید به یه شیوه ای بهت غذا بدم).دیروز همین سناریو تکرار شد و بهت گفتم که اگه غذا نخوری ....که دیدم میگی"آرو بیا بیا"و وقتی که دیدی نمی اد رفتی دم در اتاق خواب ما و رو به جارو برقی و به اون بیچاره گیر دادی که "بیا بیا"

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابایی
15 بهمن 90 19:22
سلام بابا قربونت بشه خیلی وقت بود عکسای دختر ناناز بابا تو سایتش نرفته بود آخه یخورده مامنت سرش شلوغ بوده بابایی شما عاشق خامه ای و خیلی خامه می خوری الان شرکتم و و دلم برات یزره شده روزایی که باید بیام دنبالت رو خیلی دوست دارم چون بیشتر می بینمت خیلی دوست دارم وروجک
مامان آنیسا
16 بهمن 90 11:11
افرین دختر زرنگ دیگه گول نخور عزیزم قوی باش
خاله مرضيه
16 بهمن 90 14:10
خاله قربونت برم ، مامان فروغ وقتي كه خاطره جاروبرقي رو برامون تعريف كرد كلي خنديدم واقعا كه بلايي خداييش الانا بايد چجوري سر بچه ها رو گول ماليد؟ خاله اگه پيشنهادي در اين رابطه داري خوب ما رو راهنمايي كن. حالا ما هيچي !!!!ولي فكر كنم ماماني و بابايي خيلي به راهنماييت احتياج دارند !!!