آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

روزِ دختر

1391/6/29 15:19
نویسنده : مامان
302 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم تاج سرم

من و تو

هر دو ز یک آغازیم

تو همان مادر فردایی

من همان دختر دیروزینم

نقشه  کهنه دیروزی من

نقش فرداهای تو نیست

خوب میدانم من

با همین چشم

نباید به جهانت نگریست

کاش میدانستی

مادرت با همه هم نسلانش

بذرهای بدودی مبپاشید

تا تو با آن پسر همسایه

هر دو یکسان و برابر باشید

تا اگر ساده سلامش کردی

کس نگوید که عجب

عاشق بود!

برسی تا به بی نهایت

تا بدان قله اوج

که تو را لایق بود

منع تصویر نگردی هرگز

نه به سبک و مدل ترسیمت

نه خدا کرده سر اعلامیه ترمیمت!

آرزویم اینست که در آیینه فردایی تو

نه تو حوا باشی

نه شویت آدم

همه انسان باشیم

و من مادر دیروزی نه

که همان دختر امروز شوم

و بر این فاصله ها

با قدمهای تو

پیروز شوم

 

 

دخترم! روزت مبارک

......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه نیلوفر
29 شهریور 91 10:19
عزیزدلم روزت مبارک ایشالا که همیشه این روز جشن بگیری.یادمه روزی که به دنیا اومدی همون روز روز دختر بود.روز خوبی بود دوست دارم
عمه نیلوفر
29 شهریور 91 10:43
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روز دختر مبارک
لاله مامان آندیا
29 شهریور 91 17:26
مامان انیسا
29 شهریور 91 22:23
خیلی قشنگ بود آوین جون روزت مبارک