آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

برای آوین عزیز

گل یا پوچ کوچولو ؟

1391/7/18 11:42
نویسنده : مامان
296 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق بازی کردنتم مامانی.خیلی که کوچولوتر بودی با هم این بازی می کردیم و دیگه تعطیلش کردیم تا چند روز پیش!‌ یعنی یه جرز زن به تمام معنا هستی زِبِلَک!! تو هر دو تا دستات را خالی میذاری و رو به من :"کدوم دستِ؟"  یا اینکه اگه تو دستت چیزی بذاری و من اون دستت را به درستی انتخاب کنم دست خالیت را می اری بالا و می گی "چی؟ این دست؟" بعد من می گم نه اون دست ولی شما باز حرفت را تکرار می کنی و .... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه نیلوفر
18 مهر 91 12:08
ای جون دلم اوشگلم. تصور میکنم با اون دستای کوچولوت که میخوای جرزنی کنی کلی دلم برات تنگ میشه
لاله مامان آندیا
18 مهر 91 16:12
چی این دست ؟ مردم از خنده
مامان مهبد كوچولو
19 مهر 91 9:08
سلام عزيزم . آفرين به اين آوين خانوم باهوش و بلا كه خيلي قشنگ انگليسي صحبت ميكني از طرف ما تنتي يو .