آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

نتیجه آزمایش ...

1392/3/5 8:32
نویسنده : مامان
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

می شه گفت بعد این همه اضطراب و دل نگرانی که بابت رشد جسمانی خانم کوچولو خودم داشتم دیروز با حرفای دکتر خیالم راحت شد. در واقع این بار بعد دکتر اقبال خواه، محتشمی، حسینی و ... رفتیم پیش دکتر فرناز خادم ، یه خانم میانسال که با کلی حوصله بهت جواب می ده و خیلی هم به ما نزدیکه، طوری که دیروز با هم از مهد پیاده رفتیم اونجا و شما هم که همیشه از دکتر فراری هستی توی سالن انتظار مطب مدام دوست داشتی بری توی اتاق دکتر تا ویزیتت کنه که این برای ما یک حسن محسوب میشه! یکی دو هفته پیش که رفتیم پیشش یه آزمایش کامل از خون گرفته تا ادرار و مدفوع برات نوشت البته این کار رو دکتر محتشمی هم انجام داده بود ولی چون خورده بود به عید ما وقت نکردیم که ببریمت.جواب آزمایش را ٥ شنبه گرفتیم و دیروز بردم تا به دکتر نشون بدم. دکتر گفت که توی خونت هیچ مشکلی نداره و هیچ اثری از کم خونی یا هیچ عفونت و ... دیده نمیشه . در واقع گفت کمبود خیلی از شاخص ها که توی بچه های ایرانی ما انتظارش رو داریم توی خون آوین کاملا نرماله که این نتیجه تغذیه بسیار خوب و دقت به تغذیه اش هست . البته دل دل مامان تقریبا همیشه بد غذاست ولی من همیشه سعی می کنم تا یه برنامه غذایی مقوی و متنوع برات داشته باشم . خیلی هم بابن سلامتیت   خوشحالم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

mona
5 خرداد 92 10:11
khob khodaro shokr
عمه نیلوفر
5 خرداد 92 11:45
خوب خداروشکر ایشالا که به زودی تپل و خوشگل تر میشه عشق عمه.... قربونش برم الهی
لاله
5 خرداد 92 15:02
خدا رو شکر ، من که می دونستم چیزی نیست ، اما تو نگران بودی ، خدا رو شکر خیالت جمع شد
مامان نوژان
7 خرداد 92 18:28
عزیزم اونی که من گذاشتم عکس بودولی جایی که رفتم دست کمی هم ازاونجانداشت ولی نی نی نمی ذاشت من عکس بگیرم
ازاینکه به وب دخترم سرزدیدممنون اگه دوست داشته باشی لینکتون کنم


با کمال میل عزیزم !
مسیحا
8 خرداد 92 20:41
خدا رو شکر انشالله همیشه سلامت باشه


من هم آرزوی سلامتی برای همه خصوصاً نی نی های ناز رو دارم
مامان آنیسا
11 خرداد 92 18:23
خدا رو شکر عزیزمخیلی دلمون برات تنگ شده آوین گلی


ما هم همینطور عزیزم!
فهیمه
9 تیر 93 13:54
سلام من هم یه دختر8 ماههدارم که خیلی بد غذاست هر مدل سوپ وفرنی که درست میکنم دوست نداره الان حدود8کیلو شده .میتونم بپرسم دختر شما وقتی همسن دختر من بود چند کیلو بود؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم. ببین وزن کودک در هر برهه زمانی متاثر از وزن تولدش هست و فکر می کنم در 4 ماهگی (یا 6 ماهگی) باید دو برابر وزن تولدش باشه و در یک سالگی 3 برابر