آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

اعتیاد به کارتون باب اسفنجی و بازیهای تبلت

1392/7/1 8:36
نویسنده : مامان
1,312 بازدید
اشتراک گذاری

خوب باید از کجا شروع کنم....

از وقتی که برای کادوی تولد بابا براش یه تبلت هدیه خریدیم و یکی ا ز کادوهای بابایی هم CD باب اسفنجی بود رسماً کادو های بابا رو قاپیدی و با کاربری 100% مال خودت کردی جوجه کوچولو!

از قبل با بابا به این نتیجه رسیده بودیم که اجازه ندیم که شما زیاد از تبلت استفاده کنی و در حد روزی نیم تا یک ساعت برات کافیه !! اما جذابیت ی که بازیهاش برات داشت باعث شد که ما هم یه کمی کمتر سخت بگیریم و شما هم بیشتر بهش عادت کنی. البته بدتر از اون تماشای  Cd کارتون باب اسفنجی بود که به طور متوالی تماشا می کردیش!!! چند روز اول یه Cd بود و ما هم مجبور بودیم همون یکی را شبانه روز ببینیم تا جایی که دیگه کاملا حفظش شده بودی! این بود که تصمیم گرفتیم یه Cd ذیگه اش رو برات بخریم و البته Cd ای که خریدیم دوبله اش مثل اولی نبود این بود که مقبول نیافتاد و باز هم به اولی رجوع کردی و اینبار بابا از اینترنت چند تا برات دانلود کرد که دوبلش بهتر بود و ....

کلا برنامه چند روزیت شده بود که از مهد کودک که اومدی هنوز لباست رو در نیاورده Cd رو می گذاشتی توی دستگاه و تا آخر که می دیدی  تازه لباسات رو در می اوردی و دستشویی می رفتی! در این حین من هم  کلی می گفتم که آوین لباسات رو در بیار که انگار هیچکدوم رو نمی شنیدی و بعد از دیدن اولین بار باب اسفنجی اگه بابا اومده بود که تازه تبلت بازی شروع می شد و اگه نه که دوباره باب اسفنجی!!! 

تااینکه دیدم اینطوری نمی شه قرار گذاشتیم که بین هر باب اسفنجی و تبلت باید یه نقاشی بکشی والبته یه سری آموزش ریاضی هم داشته باشی که نتیجه اش این شد 

 

 

 

دختر گل مامان خیلی تو ریاضی استعداد داری و با اینکه هنوز سه سال نداری خیلی خوب تونستی ارتباط بین شکل ها و عدد ها رو تشخیص بدی! فکر کنم که بتونی پیشرفت خوبی تو این زمینه داشته باشی! در ضمن زبان آموزیت هم خوبه! دوست دارم دانشمند کوچولوی خودم! دوست دارم از هفته آینده که سه سالت شده الفبا را با هم یاد بگیریم . البته مهد داره بهتون آموزش می ده اما من آموزششون رو نمی پسندم چونکه تک به تک حروف رو بهتون یاد می دن ولی با حرفهایی که خوندین نمی تونین یه کلممه بخونین. ولی می تونین تو یه متن حروف رو تشخیص بدین عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لاله
1 مهر 92 9:34
عاشقتم دخمر باهوش خاله

مرسی خاله مهربون، آندیا عزیزم رو هم ببوس