آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

تولد در راه است

1392/7/5 16:18
نویسنده : مامان
220 بازدید
اشتراک گذاری

در حالی که تنها 2 روز به تولدت مونده هیچ کاری در این مورد نکردم.برخلاف 2 تا تولد قبلی ات که از هفته ها قبل برنامه ریزی داشتم الان واقعا نمی دونم که باید چیکار کنم!! البته بخاطر تصادفی که این اواخر کردیم و نیز این سرماخوردگی شدیدم اصلا اوضاع و احوال خوبی ندارم چه برسه به برگزاری مهمونی . البته چند تا از دوستاموم رو برای یکشنبه شب رستوران دعوت کردیم که کیک تولدت رو هم ببریم اونجا اما بازم انگار بهم اینجوری نمی چسبه!! تولدت یکی از مهمترین و بهترین اتفاق های زندگیم هست و خودم بیشتر از تو برای رسیدنش لحظه شماری می کنم! هر سال با کلی شوق و ذوق از چند روز قبل غذا ها رو آماده می کردم .امسال هم قبل تصادف لیست غذاها و دسر های مهمونی رو اماده کرده بودم با کلی ایده در مورد تزیین سالن و کادو و ... اما الان با این گردن درد از پس یه آشپزی کوچیک برای یه وعده غذای خودمونی هم به سختی بر می ام.... امسال که خودتم بزرگتر شدی بیشتر هم تولدت رو درک می کنی و منتظر کیک و فوت کردن شمع و کادو هم هستی! حالا فردا قراره برم تا برات کادو بخرم!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
7 مهر 92 2:03
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله در پناه حق همیشه شاد باشی و سلامت


مرسی مامانی مهربون