آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

برای آوین عزیز

چو دانی و پرسی سوالت خطاست اما....

1393/9/16 8:05
نویسنده : مامان
462 بازدید
اشتراک گذاری

در حالی که داشتم ینستاگرام رو چک می کردم دخمر گل مامان  از من پرسیدی :" چرا شما می تونی یافا رو پوست کنی اما من نمی تونم ... " من هم که اصلا حواسم به دور و برم نبود گفتم نمی دونم و دوباره سوالت رو تکرار کردی  من هم دیدم که نه مثل اینکه دست بردار نیستی موبایل رو گذاشتم کنار و نشستم روبروت و گفتم چون ناخن های من بلنده اما مال شما نه!!! شما هم زیر زیرکی خندیدی  و گفتی خودم می دونستم می خواستم بدونم که شما هم می دونی یا نه !!!!

اما این برای من شد یه تلنگر که اینقدر سراغ تبلت و گوشی و لب تاب و ... تو خونه نرم .این شد که تصمیم گرفتیم فقط روزی 1 یا 2 ساعت Wifi رو روشن کنم برای ما بی جنبه ها این تنبیه ها لازم و واجبه!!! دیروز خیلی از کسایی رو که Follow کرده بودم رو Unfollow کردم و ....
 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مهدیه
28 بهمن 93 9:00
آفرين مامان خوب و عزيز
مامان
پاسخ