آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

برای آوین عزیز

آوین و انتخاب مدرسه جدید

1394/10/8 13:22
نویسنده : مامان
180 بازدید
اشتراک گذاری

دلم همیشه برات بهترینها رو خواسته , همیشه من و باباجون سعی می کنیم که بهترینها رو فراهم کنیم برات عزیز دل مامان...

کم کم باید بری پیش دبستان و برای رفتن به مدرسه آماده شی . من برات 3 تا مدرسه رو در نظر گرفتم 1/ مهدوی 2/ خرد  3/ نرجس و بابا هم پیشتازان کامپیوتر . با اینکه همشون از محل زندگی ما خیلی دور هستن ترجیح می دیم که اونجا ثبت نام بشی  و توی یه محیط بزرگ و مرتب آموزشی تحصیل کنی... مشکل مسافت هم رو قرار با جابجایی برطرف کنیم .

پ.ن 1 : از دی ماه سال 94 برای سال تحصیلی 95 توی هر دو مدرسه خرد و مهدوی پیش ثبت نام کردم.

پ.ن2 : بهمن ماه از طرف هر دو مدرسه برای مصاحبه دعوت شدیم .

 توی مصاحبه مدرسه مهدوی که اول بود , در بدو ورود به سالن گالری مدرسه ,شما رو از ما جدا کردن و بردنت توی اتاق جداگانه ای و ازت تست گرفتن . تست ها شامل نقاشی آزاد, نقاشی با موضوع اعلام شده و حل پازل در سیستمهای کامپیوتری بود . وقتی که تست هات تمام شد در کمال مسرت اومدی بیرون و کلی ذوق داشتی و فریاد زدی و گفتی کاش خونمون  رو جابجا کنیم تا من اینجا بیام مدرسه .

توی مصاحبه مدرسه خرد چند تا تست با هم انجام شد وچند تا تست هم جداگانه ... مثلا توی یکی از تست ها شما رو بردن یه اتاق جداگانه و یه شی رو نشونت دادن و بعدش شما باید می اومدی و برای ما تعریف می کردی که چی دیدی و ما هم اون رو رسم می کردیم, دقت فوق العاده ات توی مشاهده اجسام اینقدر بالا بود که خانمهایی که با مصاحبه می کردند متعجب بودن از این همه دقت و .... (جسمی که شما دیده بود صندلی راگو کوچیک چوبی بود), اما بعضی از موارد مصاحبه شامل تست های ورزشی و... می شد.

پ.ن3 : از طرف مدرسه مهدوی باهامون تماس گرفتن و ما مجددا برای مصاحبه والدین به اونجا رفتیم  بهمن 94

پ.ن4: انتخاب نهایی مون مدرسه مهدوی بود و اونجا ثبت نامت کردیم . اسفند 94

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)