آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

برای آوین عزیز

وقتی تولدت نزدیکه ....

1391/7/8 14:23
نویسنده : مامان
1,417 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی تولدت نزدیکه بیشتر به این ٢ سال گذشته فکر می کنم. به تمام روزهای سخت و شیرینش و تلخش! عزیزم ! هیچ روزی برام آسون نبود. توی این ٢ سال عملا خودم خودم را فراموش کردم و خیلی از این موضوع ناراحت نیستم! چون اگه خودم رو کنار نمی گذاشتم از مهد که می اومدی سوپ گرم و تازه نداشتی که بخوری و یا وقتی مریض می شدی و تب می کردی حوله نمناکت نصفه شبا خشک می شد و یا وقتی می خواستی دندون در بیاری هویجی رو دندونات مالیده نمی شد!! و یا ....

 با به دنیا اومدنت فصل تازه ای تو زندگی من و بابا ایجاد شد و احساس می کنم هر چی بزرگتر می شی ما هم کامل تر می شیم!‌ گاهی اوقات تلنگر هایی بهمون میزنی که ساعت ها و شاید روزها فکرم رو مشغول می کنه و باعث می شه به زشتی بعضی از کارها و زیباتر بودن بعضی دیگه از کارها فکر کنم! فرشته نازنین من که بدون هیچ غرضی و با تمام بی آلایشیت باعث بهتر بودنم میشی ممنونم! ممنونم به خاطر عشق قشنگی که تو باعث اون هستی و حس جاودانه ای که ٢ ساله توی وجودم ریشه دونده و هر روز عمیق تر می شه!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره مامان آریان
7 مهر 91 0:07
هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی تولدت مبارک . خوشحال میشیم بهمون سر بزنید