آوینآوین، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای آوین عزیز

اوضاع بهم ریخته خونه و کیفور شدن آوین

1391/11/24 8:35
نویسنده : مامان
251 بازدید
اشتراک گذاری

داریم یه تغییراتی تو خونه می دیم و بهمین خاطر خونه خیلی ریخت و پاشه! و شما و آجی تارا (که به خاطر مسافرت مامانش به مکه پیش ما هست ) خیلی از این موقعیت بهره می برین و استفاده می کنین!

می آم و بقیه اش رو می نویسم

پی نوشت ١:

داری با کفش تو اتاق ها قدم میزنی  من به شما اخم می کنم  و شما می گی :"مامان، نخندی زشت می شی آ "

دارم به تارا دیکته می گم حکم می کنی که حتما به شما هم بگم و مثل آجی تارا برات سوال ریاضی در بیارم!

آجی تارا روزا می اد اداره من و وقتی برمیگرده از اداره تعریف می کنه که هوایی شدی و مدام می پرسی "کِمروز (قاط شده کی و امروز ) من رو اداره می بری؟"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهرزاد جان
21 بهمن 91 12:09
مامان آنیسا
30 بهمن 91 11:26
مامان مهبد كوچولو
5 اسفند 91 9:19
خاله قربون كمروز گفتنش .
صحرا
12 اسفند 91 8:16
من هنوز ماشينمو نصبش نکردم اما طبق تحقيقاتي که کردم ميگن خيلي خوبه

مرسی عزیزم! ایشالا که همینطور باشه براتون